Egyébként meg a másik baj a mai makeresekkel, hogy igénytelenül adják ki a játékokat. De komolyan! Szal össze vissza szednek chipsetteket charsetteket, és rippelnek. Majd összerakják, és magasról leszarják, hogy a háttér és a karakterek illenek e egymáshoz. Rengeteg pixelhibás képet láttam manapság egy csomó magyar makeres játéknál, még a TT is tele van vele (facesetekben). Ha ezeket meglátja egy érdeklõdõ, aki még nem játszott ilyen játékokkal, kapásból kikapcsolja és törli is lefele a játékot.
Pedig azt az 5 percet simán megérdemelné a játék, hogy ezeket kijavítsák, és egy 5 éves kisgyerek is megoldaná painttel. Komoly minõségjavulás lenne, de annyira siet mindenki, hogy báh...meg már várja, hogy végre kiadhassa, mert már a készítõ is unja a játék készítését.
Egyébként ebbõl a szempontból is volt tökéletes az Amnézia, mert az alap RTP-t elve úgy készítették, hogy minden passzoljon, és mivel még nem adtak ki makeres játékot MO-n, így mindenkinek új volt az RTP grafikája. Minden passzolt, így már csak a történettel kellett foglalkozzanak.
Teljes mértékben egyet értek. Például a DB 3-ban az erdõ chipseteiben össze-vissza voltak keverve az so ripek, a mocsárzöld fû, az élénk fû, és a szögegyenes barna hegyfal... Elég ízléstelen. Nomeg minden karaktert CharaMaker-rel dobnak össze, és hamar elfogy a kombinációk száma, és persze amit csinálnak az is bûn ronda. Mindig mondogatom, hogy egy játékban csak egy stílus legyen (tehát pl. Mac & Blue, vagy SO), vagy ízlésesen legyen keverve, és akkor se túl sok.
Egyébként mutatnál nekem magyar makeres játékot, ahol a grafika van elõtérben? Mert én még nem láttam igényes grafikájú magyar makeres játékot, najó egyet igen: RpgMorfi új játéka elég igényesnek tûnik.
Az emberre játékost értettem, és nem feltétlenül makeres játékokra gondoltam.