Kellemes Ünnepeket!

A Moondragon Entertainment Boldog Karácsonyt kíván mindenkinek! ^_^

 

Készültünk egy kis karácsonyi ajándékkal is, de sajnos nem sikerült időben befejeznünk, így ha nem gond, inkább szilveszteri ajándék lesz belőle. ^_^



A fejlesztés jelenlegi állása

Gondolom, már mindenki kíváncsi, hogyan is áll most a fejlesztés. Jelenleg még mindig a különböző rendszerek kidolgozásán, finomításán dolgozunk, valamint készül a menü. A térképekkel sajnos az utóbbi nem haladtunk, de remélhetőleg azt is folytatni tudjuk hamarosan.

 

Néhány szám:

  • elkészült térképek száma: kb. 280 (ez kb. fele lehet az összes térképnek, talán kicsit kevesebb)
  • történetet leíró doksi: 24 oldal, ez nagyjából végleges
  • forgatókönyv: jelenleg 26 oldal, de ez talán még 10%-nyi sincs
  • rendszereket leíró doksi: jelenleg 32 oldal, itt már csak a konkrét játékadatok kitalálása hiányzik

 

És hogy összességében hány százalékon áll a fejlesztés, azt megtippelni sem tudom. ^_^



indiejatekok.hu

Pár napja elindult az indiejatekok.hu, mely az ismert és kevésbé ismert garázsfejlesztéseket igyekszik összegyűjteni. Az oldalon többek között elolvashatjátok a MoonDragonnal néhány hónapja készült interjút, és egy rövid előzetest is az Időviharról. Az oldal készítőinek pedig sok sikert kívánunk a folytatáshoz! ^_^



Menü

Sajnos az utóbbi időben kicsit lelassult a fejlesztés, de azért haladgatunk. Még mindig a rendszereken dolgozuk, úgyhogy fel is raktam két screenshotot a (nem biztos, hogy végleges) menüről...



Barlang screenshot

Jelenleg a rendszerek véglegesítésén és implementálásán dolgozunk, de hogy ezek elkészüléséig se maradjatok frissítés nélkül, raktunk fel egy screenshotot a Dowen melletti barlangokból... ^_^



RPGMaker Tutorial

Uriás (a fórumon Erdő) jóvoltából egy RPGMaker tutoriallal gazdagodott a MoonDragon honlapja (elérhető a menüből). Ezentúl egyszerűen be lehet majd linkelni válaszként a kezdők kérdéseire...



Térképdemo

Úgy gondoltuk, hogy a sok screenshot után most valami interaktívabb frissítést adunk, ezért készítettünk egy rövid térképdemot, amiben egy hegyvidéki térképrészletet lehet bejárni. A térképek természetesen üresek egyelőre, tehát sok akcióra ne számítsatok. ^_^ A demot letölthetitek a Letöltések menüpont alól...



Újabb screenshotok

A május végi frissítésnek eleget téve felkerült két screenshot, ami a legutóbbi artwork végleges eredménye. Ebben a hónapban nagyon sokat haladtunk, próbáljuk ezt a tempót tartani.



Artwork

A május végi frissítés előtt gondoltam kiteszek egy kis artworkot, vagy inkább vázlatot a következő területről, amit meg fogunk rajzolni. Hónap végén láthattok egy screenshotot a "kész" chipről.



Újabb frissítés

Néhány újabb információmorzsa az Időviharról. Az elmúlt egy hónapban kevesebb idő jutott fejlesztésre, ám májusban jóval kevesebbet kell dolgoznom, így jelentős időt fogok/fogunk a fejlesztésre fordítani. További képek a galáriában!

Közkívánatra egy kis infó a fejlesztés állapotáról. Szeretném nem telezsúfolni a főoldalt, így rövid leszek.

  • Történet és cselekmény 95%-ban kész, azaz maximum kiegészítések várnak rá.
  • A Forgatókönyv mennyisége kb. egy demó játék mennyiségének felel meg, de ez viszonylag gyorsan fog elkészülni.
  • A legtöbb időt jelenleg a Területek elkészítésére fordítjuk. Egy kis kalkuláció alapján, körülbelül több mint a negyede kész. Még néhány chipset rajzolásra vár, de a többi már rendelkezésünkre áll.
  • A Rendszereket (fejlődés, harc, egyebek...) kidolgoztuk, de ennek részletei úgyis majd csak akkor kerülnek előtérbe, ha elérünk ehhez a fázishoz.