A lineáris történetvezetés az azt jelenti kérem alássan, hogy nincsenek a történetben elágazások, hanem sorba következnek az események, és nem tudjuk megváltoztatni.
Felvágás alatt mit értesz? Túltengő extrákat? Dehát szerinted ennek így kell lennie, hiszen sajnos a mai játékosok a történetért vannak oda és nem az extrákért.
No ez már igazán szőrszálhasogatás, dehát a Piviék az több személy, szóval nem hárman voltak. Muhaha
Nem, rosszul értelmezted. Nem azt írtam le, hogy mit jelent az, hogy lineáris történetvezetés, hanem hogy mit fémjelez.
Akkor a kérés:
Mutassatok már nekem, egy jó makeres játékot, ami nem egy felvágás és nOObcsoda!
Sőt inkább leírom egyes játékokkal mi volt a bajom:
1. Dragon Blade - Túlzott tápolás, amit azért teszünk, hogy kapjunuk egy 1 perces átvezető pihenést... Ezt nevezzük "valamit majdnem semmiért" szindrómának. Vagy lehet nevezni "start battle x 1 millió" szindrómának is. Tegye fel a kezet, aki szórakozott rajta, jól érezte magát, játékélménye volt? Nem tettem fel.
2. Megbízó - "Johnny Minigamma Gyűjteménye" köretként történet is hozzá, de az is csak rendben van.
3. Suxx játékok - Nem fejtem ki.
4. Emlékcsavar - Első harcnál meghalsz. Szintén "valamit majdnem semmiért" szindróma, legalábbis az elején, XP-n laggol.
Ezek a magyar játékarzenálnak azon játékai, amin cseppet sem szórakoztam.
Szórakoztam viszont:
1. Amnézia - Könnyed harcok, jó történet, örömmel játsza ki többször is az ember
2. Syborg Pacman Karácsonyi cucc - Ezt kiemelném, mivel kiemelkedően szórakoztató legalábbis a fajtajában szvsz ő az etalon. Kijátszottam, csalás nélkül, nem volt nehéz, nincs semmire szükség csak az ember reflexeire és agyára, de az előbbire kevésbé.
Akkor milyen legyen egy játék?
Legyen könnyű és nagyon kevés játékbeli továbbjutást megnehezítő minigame. És ami a legfontosabb: Ne az elején küzdjük meg az Ultimative Bossal, mert nagyon izgalmas ezer miss sebzést leadni. De tényleg!
Megelőznék egy kérdést:
Igen, a játékokba kellenek a kihívások. De nem falat kell építeni és egy cseppnyi lehetőséget sem adni a játékosnkak a továbbjutáshoz. Legalább az elején ne!