Csak örülhetnénk: ahelyett, hogy egy félkész, hibás, vagy nem túl érdekes játékot kapunk kézhez, DMG addig dolgozik rajta, míg el nem nyeri az általa megálmodott formáját (gondolom én).
Nem hinném, hogy többet ér egy gyorsan elkészített, összecsapott játék, mint egy évekig készülő "mestermű". Ezt pedig lehet általánosítani, az nem lényeg, hogy épp milyen játék kapcsán merült fel. Pivi is mondta, nem készült "igazi" jó játék. Miért?
A játékos persze hogy könnyen sürget, neki egy munkaórájába sem kerül a játék, csak várja a sült galambot, és sürgeti azokat, akik pedig szabadidejükben megteremtik neki egyik szórakozási forrását. Fel van háborodva, hogy meddig készül a játék. Na majd ő összedob egy sokkal jobbat 10 perc alatt. Ezek a játékok egyenesen mennek fel a suxx oldalra...A hozzáálláson lenne mit változtatni.
Jól szóltál Shang Mester.
Valami hasonló a helyzet a Kardellel, igaz a megálmodott formályát nem foglya elnyerni, mert az full 3D, de majd egy késöbbi játék
Ha nem akadtam volna el ott, hogy a karaktereknek harci grafikát készítsek, és ez nem fajult volna odáig, hogy úgy döntöttem eldobom az alap RTP-s karokat, és sajátokat rajzolok, esetleges rajzfilmbetétek reményében, akkor haladnék én is szépen.
De a lényeg a lényeg: Jó munkához idő kell.
Ha valaki utánaolvas az oldalunkon a Kardelnek, akkor ott talál pár magyarázatot még a késésre.