para
|
|
« Dátum: 2017.03.02, 23:04:40 » |
|
A címet nem fordítom le teljesen, valami olyasmit jelent, hogy felhívást teszek közzé, hogy akinek van már egy jó ideje (esetleg évek óta) be nem fejezett játéka (nem az Idõviharra gondoltam, hehe), az az idén legyen olyan jó, és tegye ezt meg (márminthogy befejezni szíveskedjen). Aztán majd, hogy érdekesebb legyen, év vége felé kiírunk egy szavazást, hogy melyik a legjobb. Aztán majd fogja mindenki a cuccát, nyerjen végre szabadságot évtizedek óta itt bolyongó lelkünk, és az utolsó kapcsolja le a villanyt. Egy kis könnyítés az ilyen jellegû megmérettetésekhez képest: Ér lezárni mindenkinek ott a projektjét, ahol éppen tart, egy pár eventtel, scripttel, screenshottal, akármivel rövire zárja az alkotást, ozt kész. Én beszállnék egy projekttel, az a címe, hogy Antiasylum, konyhaangol nyelven van egyelõre, és mirõl másról szólna, mint a ny.-i pszichiátriáról. F. the system! Én azt mondom, csináljuk meg! Fejezzük be! "Én csak ezt tudom nyújtani" - mondja Boborján egy gatyagumival a kezében. Vagyis én is nevezek ezzel a projekttel. Aztán az is lehet, hogy vesztek, sõt. Sosem voltam egy tehetséges makeres, mind1. https://roboman.itch.io/antiasylumrpg maker MV-vel készült, tehát online változatban van fent, no para. :-)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.02, 23:38:23 írta para »
|
Naplózva
|
|
|
|
Yamahrin
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2017.03.06, 23:11:56 » |
|
Én nem hinném hogy még valaha is a maker-hez nyúlnék. A régi projektjeim javarésze egy olyan gépen volt amit elkoboztak, backup volt ugyan egy CD-n de valószínûleg már nincs meg.
Ugyanakkor, hogy az évtizedek óta itt bolyongó lelkem megnyugodjon, összeírom az összes valaha is általam készített/tervezett játékot, amire emlékszem:
Madav's Journey: Legeslegelsõ játék. Egy srácot felvesznek varázsló-iskolába. Összebarátkozik egy sárkánnyal+token karakterekkel. A végén megölnek egy nagy démont. Elkészült. A legrosszabb, de mégis valahogy ehhez fûzõdnek a legszebb emlékek+ egy helyesírási hiba "figlaljanak helyet", ami bár nem is vicces, de a testvéremmel belsõs poén a mai napig.
Exodus a vámpír: Vámpíros játék, ahol az a fõszereplõ képessége, hogy lila aura veszi körül. Ennyi.
névtelen projekt: vámpíros-lopakodós játék, ahol az a cél hogy kiszabadulj egy jól õrzött intézménybõl. Terv maradt.
World of evil I: Klasszikus fantasy, egy ember-elf-féltörpe-gólem csapat hentel orkokat-sötételfeket stb. A végén egy fõdémont ölnek le, utána a csapat felbomlik, és a fõhõs logikátlanul összevart kalandba kezd, ami után találkozik a feleségével. Elkészült.
World of evil II: A Madav's Journey kicsit alaposabban kidolgozott történettel, de ugyanúgy klisés. Elkészült
World of evil III: Semmi köze az elõzõekhez, csak a cím ugyanaz. Pihent óráinkban Al Capone képzeletbeli és igen random kalandjait kezdtük el írni, amit én kerek egésszé formáltam, majd csináltam belõle egy játékot. erre vagyok a legbüszkébb mert legalább megmosolyogtatott pár embert. Az egyetlen játék ami elkészült, és nem közben találtam ki.
World of evil IV-V: Csak tervben volt, hogy az elsõ két rész történetét véglegesen lezárjam.
névtelen projekt: óriásrobotos játék, a Zone of the Enders:Fist of Mars mintájára.
névtelen projekt: Heroes 3 / super mario kombináció. Ne is kérdezzétek.
névtelen projekt: Golden Axe/mortal kombat/little fighter 2 másolat. Kurva sokat dolgoztam vele, kár hogy elveszett.
névtelen projekt: ebben csak az alap harcrendszert szerettem volna fantáziadússá tenni, de nem sikerült.
névtelen projekt: Klasszikus fantasy, kristályokkal mûködõ óriásrobotokkal kombinálva. Csak arra emlékszem hogy négy fejezete lett volna, külön-külön mindegyik története máshonnan lopva. A harcok meg pokémon-szerûek lettek volna.
nem emlékszem mianeve: Mivel ezt már érettebb fejjel (oké-oké 15 évesen) terveztem volna, sokkal alaposabban kidolgozott világa/történelme/kultúr-és közgazdasága lett volna mint az összes többinek, bár valószínüleg bõven logikátlan lett volna. Mindenesetre két szereplõs lett volna, egy cinikus ember, meg egy idealista elf, és felnõtté válást akarta volna megragadni a történet, amely során mindkét szélsõséges nézõpont közelített volna a realisztikus világkép kialakulásához. Ezzel is kurva sokat dolgoztam.
Összességében nem bántam meg hogy ennyi idõt töltöttem el a maker-rel, de nem hinném hogy mégegyszer hozzányúlok. Valami megmagyarázhatatlan kegyeletsértés érzése lenne, mivel én ezt a korszakot már egyszer és mindenkorra lezártam.
|
|
|
Naplózva
|
"Ez nem szerencse kérdése volt, csak merő véletlen." "hhhmmm lehet hogy lesz van egy haverom aki full hülye"
|
|
|
Ishar
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2017.03.14, 10:42:59 » |
|
Én nem is olyan rég, kb egy-másfél éve belevágtam egy teljesen új játék elkészítésébe, 26-27 éves fejjel. Még mindig itt van az RPGmaker MV a gépemen, benne az elkezdett project. Az ötlet valószínûleg túl grandiózus ahhoz, hogy valaha befejezzem. Klasszikus fantasy, azzal a csavarral, hogy valódi szerepjátékot akarok belõle csinálni, olyan döntésekkel, amiknek következményei vannak. Bitang sok elágazást terveztem bele, jelenleg még alig 20 perc az összes játékidõ, amíg el lehet jutni, de már ebben is van vagy 10-20 óra munka. Ha befejezném (amit kétlek), akkor valami olyasmi lehetne belõle gagyi 2D környezetben, mint ahogy a Gothic vagy a Risen sorozat játékainak elsõ fele alakul, vagyis hogy a játékos dönti el, hova áll. Ezeknél többet akartam annyival, hogy késõbb se fussanak össze a szálak teljesen, és a végén vagy húszfelé elágaznak a lehetõségek.
Lehet, hogy egyszer nekiugrom még és folytatom, de ezt biztos hogy nem idén fejezem be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yamahrin
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2017.03.17, 13:38:18 » |
|
Úgy látszik, meg sikerült találnom a CD-t, de igencsak kevés dolog maradt rajta. Ahhoz hogy mûködõképesek legyenek, fel kell tennem a makert és a hiányzó fájlokat beilleszteni, de lassanként felteszem majd. Pl: az óriásrobotos játékból kb csak képek maradtak meg. Már nem is tudom hogy mi akart ez lenni: https://media.giphy.com/media/l0IxZUun2CMGTHwje/giphy.gif
|
|
|
Naplózva
|
"Ez nem szerencse kérdése volt, csak merő véletlen." "hhhmmm lehet hogy lesz van egy haverom aki full hülye"
|
|
|
para
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2017.05.18, 22:18:12 » |
|
Igazából nincs sok mondanivalóm. Az enyém az idén mindenképpen elkészül, az ötleteim megvannak, a kidolgozás talán nem sok idõ. Ennek a játéknak az elõdjét úgy hívják, hogy Halál a pszichiátrián, és én leginkább a "revenge fantasy" mûfajába sorolnám, nem rpg makerrel készült, hanem O.H.R.RPG.C.E-vel, ha ez mond valakinek valamit. Le is lehet éppen tölteni, ebben is hasonló téma várható: http://nemvagyokbeteg.reblog.hu/halal-a-pszichiatrian-diszkret-verzio. Ez már az online makerrel készül. Egyébként esélye csak akkor lesz nyerni, ha egyedül indul, azért becsületbõl megkérdezem, Moszkító fiú, nem nevezed a játékodat? Akkor már 2 game lenne... hogy az enyém elkészül, arra persze nincs garancia, csak az adott szavam, viszont akkor ne álljak fel innen... :-) Dátumot nem mondok, igazából több variáció játszik, a legsanszosabb, hogy 1. júniusra már készen is lesz (összecsapom), 2. éppen beesek vele határidõre (kidolgozom), 3. valamikor a nyáron, 4. passz, vmikor rnd idõpontban... További jó mindenfélét...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.18, 22:26:37 írta para »
|
Naplózva
|
|
|
|
MosquitoSong
Newbie
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2017.05.23, 19:25:05 » |
|
Kedves para: rendben, nevezem a játékom, csak nehogy konkurencia nélkül maradjon! Bõvebben itt nem írnék róla, a kapcsolódó fórumtémában minden lényeges infó elérhetõ. Üdv. MS
|
|
|
Naplózva
|
"I know, I know the sun is hot Mosquito's come suck your blood Leave you there all alone Just skin and bone"
|
|
|
para
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2017.05.24, 01:15:31 » |
|
Dear MosquitoSong! Félelmed jogos, hogy konkurencia nélkül marad a játékod! :-) Végigjátszottam, és feladta a leckét rendesen! Ha színvonalban megközelítem, már jó vagyok a szeren, persze témailag más mûfaj, de elõreláthatólag ennyi lesz idén a felhozatal. De mindenképp jól járok, mert az ezüst is szépen csillog! :-) Még vissza kell fordítani az elejét angolból, és szépen felépíteni a sztórit, a téma és a mondanivaló adott, a hangulat pláne. Fabrikáltam neki egy kis címképernyõt, íme:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.24, 01:20:02 írta para »
|
Naplózva
|
|
|
|
MosquitoSong
Newbie
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2017.05.25, 20:09:12 » |
|
Azt, hogy konkurencia nélkül marad, úgy értettem, hogy nem lesz idén másik befejezett projekt. Rengeteg idõt és energiát kell beleölnie az embernek, arról nem is beszélve, hogy a megfelelõ tudatállapot és ihlet elengedhetetlen. Kitartást a játékod befejezéséhez, és remélem, hogy még találkozunk a közeljövõben további próbálkozásokkal is!
|
|
|
Naplózva
|
"I know, I know the sun is hot Mosquito's come suck your blood Leave you there all alone Just skin and bone"
|
|
|
PrKacsa2017
Newbie
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2017.06.16, 02:05:20 » |
|
Sziasztok! Olvasva az eddig leírtakat, jelezném, hogy ahogy kész lesz, én is belinkelem majd itt a játékom, amit már elég rég kezdtem el készíteni, és ebben az évben tervezem befejezni. Pár információt azért adok én is a készülõ játékomról link formájába: http://rpg-maker.hu/index.php?cat=menu&menu=6
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.26, 15:46:01 írta PrKacsa2017 »
|
Naplózva
|
|
|
|
para
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2017.06.20, 19:09:43 » |
|
Hm, ez érdekesen hangzik! Amúgy milyen CMS-t használsz az oldalon? A phpBB-n kívül? -:) Egyébként az enyémrõl én is csak annyit tudok mondani még mindig: majd kész lesz, valamikor az idén. Nekem a makeren kívül egy csomó egyéb projektem van, de ez néha jobban elõtérbe kerül. Különben zavart érzek az erõben, mert bizonyos jelek arra engednek következtetni, hogy éledezik újra a magyar makeres scéna. És ez jó. Így nekem is több kedvem van csinálni (és gondolom, ez másokra is áll). Mindenesetre szívbõl örülök a projektednek. Hajrá! ;-)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21, 02:53:47 írta para »
|
Naplózva
|
|
|
|
|