RPG Játék Szeretõ 2
Vendég
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2008.08.22, 17:57:23 » |
|
RPG Szeretõ, az feltünt, hogy ismétled önmagad? Azért a Maker nem ekkora Ûber dolog.
Catman: Esetleg nem gondolkodtok a saját grafikus motor befejezésén? Az ígéretesnek tûnt.
Nem tûnt fel, én nem látok semmi különöset.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RPG Játék Szeretõ 2
Vendég
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2008.08.22, 19:57:13 » |
|
Catman, több kérdésem nincs. De azért gondolkozz el mélyen azon, amiket mondtam, a kérdéseimet, az észrevételeimet, a mondandóimat, a saját válaszaid értékét, az érveidet, a lehetõségeket vedd figyelembe, minden lehetséges dolgot, amit leírtam vegyed figyelembe és összegzésül észre fogod venni, hogy van benne valami, amit én mondtam. Ha okos ember vagy rájössz, hogy mit akartam ezen kérdésekkel és mondandókkal, valamint érveléseimmel és észrevételeimel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Catman
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2008.08.22, 21:36:33 » |
|
Gondolkoztam rajta, de sem idom nem lenne ra, sem ertelme nem lenne. Van egy csomo kesz engine, amit sok ember fejleszt folyamatosan, ha egyszer 3Ds jatekot kellene csinalnom, inkabb emellett dontenek. Epp a multkor nezegettem pl. a jMonkeyEnginet, ami egy eleg profi java/opengl engine, eleg komoly jatekokat is csinalnak vele... A sajat engine tokeletes volt arra, hogy belekostoljak a 3D programozasba, meg legyen mibol diplomamunkat irnom. Amugy a 3D jatekfejlesztes legnehezebb resze szerintem a modellek beszerzese/elkeszitese. Makerhez rengeteg chipsetet/charsetet/animaciot lehet netrol szerezni, de 3Ds modelleket, foleg animaltat mar sokkal nehezebb... Szoval azert a makernek is van meg letjogosultsaga. Catman: Esetleg nem gondolkodtok a saját grafikus motor befejezésén? Az ígéretesnek tûnt.
|
|
|
Naplózva
|
"Meg akarod változtatni a jövõt? A jövõ nem létezik. Csak a jelent lehet megváltoztatni, és az fogja megváltoztatni a jövõd."
|
|
|
RPG Játék Szeretõ 2
Vendég
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2008.08.24, 09:21:46 » |
|
Lenne egy újabb kérdésem! Lehet, hogy egy kicsit OFF lesz, de máshova már nem tudtam tenni. A kérdésem az lenne, hogy lesz valaha még Amnézia 2? Esetleg meghagytátok az ötletet más csapatnak? Vagy ezen már nem gondolkoztatok többet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pivi
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2008.08.24, 13:08:26 » |
|
Az Amnézia 2 alaptörténete nekem meg van írva egy fájlban, ráadásul kellõképp ütõs lett, úgyhogy ha elkészül az Idõvihar, és lesz még kedvünk/energiánk, akkor lehet, hogy azt is megcsináljuk majd.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RPG Játék Szeretõ 2
Vendég
|
|
« Válasz #15 Dátum: 2008.08.24, 15:30:09 » |
|
Gondolkoztam rajta, de sem idom nem lenne ra, sem ertelme nem lenne. Van egy csomo kesz engine, amit sok ember fejleszt folyamatosan, ha egyszer 3Ds jatekot kellene csinalnom, inkabb emellett dontenek. Epp a multkor nezegettem pl. a jMonkeyEnginet, ami egy eleg profi java/opengl engine, eleg komoly jatekokat is csinalnak vele... A sajat engine tokeletes volt arra, hogy belekostoljak a 3D programozasba, meg legyen mibol diplomamunkat irnom. Amugy a 3D jatekfejlesztes legnehezebb resze szerintem a modellek beszerzese/elkeszitese. Makerhez rengeteg chipsetet/charsetet/animaciot lehet netrol szerezni, de 3Ds modelleket, foleg animaltat mar sokkal nehezebb... Szoval azert a makernek is van meg letjogosultsaga. Catman, ha gondolkoztál és mégsem jöttél rá én szívesen segítek még egy kicsit egy kérdéssel. Régen mi hajtott benneteket azon kívül, hogy volt idõtök rá? Miért nem mást csináltatok? Erre már tényleg nem írok semmit. Pivi: Ha lesz kedvetek folytassátok és, ha tudtjátok csináljátok az Amnézia 2-õt! Van bíztatásotok, úgyhogy nem panaszkodhattok! Ha nincs kedvetek, hát arról nem én tehetek úgyhogy békénhagylak. Esetleg azt is átadjátok egy csapatnak . Nem akarlak ezzel felzaklatni titeket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Catman
|
|
« Válasz #16 Dátum: 2008.08.24, 19:52:02 » |
|
A motivacio meg mindig megvan, es tovabbra is be fogunk neha segiteni a fejlesztesbe. De ha csak mi csinalnank, soha nem keszulne el... Mivel a jatekkeszites nem a fo foglalkozasunk, ezert tenyleg csak a szabadidonkben tudnank vele foglalkozni. De mint mondtam, van sok egyeb dolog, amit szinten csak a szabadidonkben tudunk csinalni, igy rangsorolni kell a dolgokat. Sajnos a jatekkeszites nem az elso helyen szerepel ebben a rangsorban... Regen azert tudtunk vele foglalkozni, mert tobb szabadidonk volt, ergo tobb dologra is jutott ido. Hat ennyi lenne. Catman, ha gondolkoztál és mégsem jöttél rá én szívesen segítek még egy kicsit egy kérdéssel. Régen mi hajtott benneteket azon kívül, hogy volt idõtök rá? Miért nem mást csináltatok? Erre már tényleg nem írok semmit.
|
|
|
Naplózva
|
"Meg akarod változtatni a jövõt? A jövõ nem létezik. Csak a jelent lehet megváltoztatni, és az fogja megváltoztatni a jövõd."
|
|
|
Pivi
|
|
« Válasz #17 Dátum: 2008.09.07, 08:54:46 » |
|
Catman, ha gondolkoztál és mégsem jöttél rá én szívesen segítek még egy kicsit egy kérdéssel. Régen mi hajtott benneteket azon kívül, hogy volt idõtök rá? Miért nem mást csináltatok? Erre már tényleg nem írok semmit. Erre én is válaszolok. Nálam az a helyzet, hogy már nincs kedvem szöszölni egy játék elkészítésével, nincs kedvem órákat beleölni abba, hogy pixelenként rajzolgassak valamit, vagy egy napig készítsek egyetlen házbelsõt. A mai napig imádok dolgozni egy játék történetén, a karakterek jellemén, a világ kidolgozásán, de magához az Rpg Makerezéshez már nincs kedvem. Éppen ezért jelenleg a szabadidõmet inkább egy könyv írásával töltöm, mint Rpg Makerezéssel. Régen, amikor elkezdtem játékot készíteni, akkor ez más volt. Bennem volt a motiváció, hogy készítsek egy rohadt jó játékot, és az összes szabadidõmet abba toltam. Most viszont már mögöttem van két sikeres játék, ezzel én elégedett vagyok, és nem vágyok arra, hogy egyedül csináljak meg többet. Félreértés ne essék, azt nagyon szeretném, hogy az Idõvihar elkészüljön, hiszen Catman-nel nagyon sok munkánk van benne, van egy erõs sztorija, ha jól van megcsinálva, akkor nagyon ütõs játék lesz. Viszont már nem én akarok a makeres részekkel foglalkozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RPG Játék Szeretõ 2
Vendég
|
|
« Válasz #18 Dátum: 2008.09.07, 12:25:09 » |
|
Hmmm..... Ez érthetõ. erre nem tudok mit mondani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lyra Milian
Newbie
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Válasz #19 Dátum: 2008.09.14, 16:44:32 » |
|
És mi lesz a könyved címe, ha szabad tudnom? Ha ilyesmi történet lesz, mint az Amnéziáé, akkor biztosan minden héten rákeresek a neten
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|