RPG Játék Szerető 2
Vendég
|
 |
« Válasz #10 Dátum: 2008 augusztus 22, 17:57:23 pm » |
|
RPG Szerető, az feltünt, hogy ismétled önmagad? Azért a Maker nem ekkora Űber dolog.
Catman: Esetleg nem gondolkodtok a saját grafikus motor befejezésén? Az ígéretesnek tűnt.
Nem tűnt fel, én nem látok semmi különöset.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RPG Játék Szerető 2
Vendég
|
 |
« Válasz #11 Dátum: 2008 augusztus 22, 19:57:13 pm » |
|
Catman, több kérdésem nincs. De azért gondolkozz el mélyen azon, amiket mondtam, a kérdéseimet, az észrevételeimet, a mondandóimat, a saját válaszaid értékét, az érveidet, a lehetőségeket vedd figyelembe, minden lehetséges dolgot, amit leírtam vegyed figyelembe és összegzésül észre fogod venni, hogy van benne valami, amit én mondtam. Ha okos ember vagy rájössz, hogy mit akartam ezen kérdésekkel és mondandókkal, valamint érveléseimmel és észrevételeimel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Catman
|
 |
« Válasz #12 Dátum: 2008 augusztus 22, 21:36:33 pm » |
|
Gondolkoztam rajta, de sem idom nem lenne ra, sem ertelme nem lenne. Van egy csomo kesz engine, amit sok ember fejleszt folyamatosan, ha egyszer 3Ds jatekot kellene csinalnom, inkabb emellett dontenek.  Epp a multkor nezegettem pl. a jMonkeyEnginet, ami egy eleg profi java/opengl engine, eleg komoly jatekokat is csinalnak vele... A sajat engine tokeletes volt arra, hogy belekostoljak a 3D programozasba, meg legyen mibol diplomamunkat irnom.  Amugy a 3D jatekfejlesztes legnehezebb resze szerintem a modellek beszerzese/elkeszitese. Makerhez rengeteg chipsetet/charsetet/animaciot lehet netrol szerezni, de 3Ds modelleket, foleg animaltat mar sokkal nehezebb... Szoval azert a makernek is van meg letjogosultsaga.  Catman: Esetleg nem gondolkodtok a saját grafikus motor befejezésén? Az ígéretesnek tűnt.
|
|
|
Naplózva
|
"Meg akarod változtatni a jövőt? A jövő nem létezik. Csak a jelent lehet megváltoztatni, és az fogja megváltoztatni a jövőd."
|
|
|
RPG Játék Szerető 2
Vendég
|
 |
« Válasz #13 Dátum: 2008 augusztus 24, 09:21:46 am » |
|
Lenne egy újabb kérdésem! Lehet, hogy egy kicsit OFF lesz, de máshova már nem tudtam tenni. A kérdésem az lenne, hogy lesz valaha még Amnézia 2? Esetleg meghagytátok az ötletet más csapatnak? Vagy ezen már nem gondolkoztatok többet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pivi
|
 |
« Válasz #14 Dátum: 2008 augusztus 24, 13:08:26 pm » |
|
Az Amnézia 2 alaptörténete nekem meg van írva egy fájlban, ráadásul kellőképp ütős lett, úgyhogy ha elkészül az Idővihar, és lesz még kedvünk/energiánk, akkor lehet, hogy azt is megcsináljuk majd.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RPG Játék Szerető 2
Vendég
|
 |
« Válasz #15 Dátum: 2008 augusztus 24, 15:30:09 pm » |
|
Gondolkoztam rajta, de sem idom nem lenne ra, sem ertelme nem lenne. Van egy csomo kesz engine, amit sok ember fejleszt folyamatosan, ha egyszer 3Ds jatekot kellene csinalnom, inkabb emellett dontenek.  Epp a multkor nezegettem pl. a jMonkeyEnginet, ami egy eleg profi java/opengl engine, eleg komoly jatekokat is csinalnak vele... A sajat engine tokeletes volt arra, hogy belekostoljak a 3D programozasba, meg legyen mibol diplomamunkat irnom.  Amugy a 3D jatekfejlesztes legnehezebb resze szerintem a modellek beszerzese/elkeszitese. Makerhez rengeteg chipsetet/charsetet/animaciot lehet netrol szerezni, de 3Ds modelleket, foleg animaltat mar sokkal nehezebb... Szoval azert a makernek is van meg letjogosultsaga.  Catman, ha gondolkoztál és mégsem jöttél rá én szívesen segítek még egy kicsit egy kérdéssel. Régen mi hajtott benneteket azon kívül, hogy volt időtök rá? Miért nem mást csináltatok? Erre már tényleg nem írok semmit. Pivi: Ha lesz kedvetek folytassátok és, ha tudtjátok csináljátok az Amnézia 2-őt! Van bíztatásotok, úgyhogy nem panaszkodhattok! Ha nincs kedvetek, hát arról nem én tehetek úgyhogy békénhagylak. Esetleg azt is átadjátok egy csapatnak  . Nem akarlak ezzel felzaklatni titeket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Catman
|
 |
« Válasz #16 Dátum: 2008 augusztus 24, 19:52:02 pm » |
|
A motivacio meg mindig megvan, es tovabbra is be fogunk neha segiteni a fejlesztesbe. De ha csak mi csinalnank, soha nem keszulne el... Mivel a jatekkeszites nem a fo foglalkozasunk, ezert tenyleg csak a szabadidonkben tudnank vele foglalkozni. De mint mondtam, van sok egyeb dolog, amit szinten csak a szabadidonkben tudunk csinalni, igy rangsorolni kell a dolgokat. Sajnos a jatekkeszites nem az elso helyen szerepel ebben a rangsorban... Regen azert tudtunk vele foglalkozni, mert tobb szabadidonk volt, ergo tobb dologra is jutott ido. Hat ennyi lenne.  Catman, ha gondolkoztál és mégsem jöttél rá én szívesen segítek még egy kicsit egy kérdéssel. Régen mi hajtott benneteket azon kívül, hogy volt időtök rá? Miért nem mást csináltatok? Erre már tényleg nem írok semmit.
|
|
|
Naplózva
|
"Meg akarod változtatni a jövőt? A jövő nem létezik. Csak a jelent lehet megváltoztatni, és az fogja megváltoztatni a jövőd."
|
|
|
Pivi
|
 |
« Válasz #17 Dátum: 2008 szeptember 07, 08:54:46 am » |
|
Catman, ha gondolkoztál és mégsem jöttél rá én szívesen segítek még egy kicsit egy kérdéssel. Régen mi hajtott benneteket azon kívül, hogy volt időtök rá? Miért nem mást csináltatok? Erre már tényleg nem írok semmit. Erre én is válaszolok. Nálam az a helyzet, hogy már nincs kedvem szöszölni egy játék elkészítésével, nincs kedvem órákat beleölni abba, hogy pixelenként rajzolgassak valamit, vagy egy napig készítsek egyetlen házbelsőt. A mai napig imádok dolgozni egy játék történetén, a karakterek jellemén, a világ kidolgozásán, de magához az Rpg Makerezéshez már nincs kedvem. Éppen ezért jelenleg a szabadidőmet inkább egy könyv írásával töltöm, mint Rpg Makerezéssel. Régen, amikor elkezdtem játékot készíteni, akkor ez más volt. Bennem volt a motiváció, hogy készítsek egy rohadt jó játékot, és az összes szabadidőmet abba toltam. Most viszont már mögöttem van két sikeres játék, ezzel én elégedett vagyok, és nem vágyok arra, hogy egyedül csináljak meg többet. Félreértés ne essék, azt nagyon szeretném, hogy az Idővihar elkészüljön, hiszen Catman-nel nagyon sok munkánk van benne, van egy erős sztorija, ha jól van megcsinálva, akkor nagyon ütős játék lesz. Viszont már nem én akarok a makeres részekkel foglalkozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RPG Játék Szerető 2
Vendég
|
 |
« Válasz #18 Dátum: 2008 szeptember 07, 12:25:09 pm » |
|
Hmmm..... Ez érthető. erre nem tudok mit mondani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lyra Milian
Newbie
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
 |
« Válasz #19 Dátum: 2008 szeptember 14, 16:44:32 pm » |
|
És mi lesz a könyved címe, ha szabad tudnom? Ha ilyesmi történet lesz, mint az Amnéziáé, akkor biztosan minden héten rákeresek a neten 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|