Szerintem ma is sokan makereznek magyarországon, tudok egy két nagyobb makeres emberrõl, aki évek óta nem szólalt meg és még mindig makerezik. Csak nem tudnak az emberek róla.
Egyébként tényleg úgy van, ahogy Nevil mondja: nincsenek játékosok. Ha több játékos lenne, nagyobb lenne az igény, hogy egy makeres játékot elkészítsünk.
Rubydragon el szokta küldeni a játékát újságokba?
Egyébként meg a másik baj a mai makeresekkel, hogy igénytelenül adják ki a játékokat. De komolyan! Szal össze vissza szednek chipsetteket charsetteket, és rippelnek. Majd összerakják, és magasról leszarják, hogy a háttér és a karakterek illenek e egymáshoz. Rengeteg pixelhibás képet láttam manapság egy csomó magyar makeres játéknál, még a TT is tele van vele (facesetekben). Ha ezeket meglátja egy érdeklõdõ, aki még nem játszott ilyen játékokkal, kapásból kikapcsolja és törli is lefele a játékot.
Pedig azt az 5 percet simán megérdemelné a játék, hogy ezeket kijavítsák, és egy 5 éves kisgyerek is megoldaná painttel. Komoly minõségjavulás lenne, de annyira siet mindenki, hogy báh...meg már várja, hogy végre kiadhassa, mert már a készítõ is unja a játék készítését.
Egyébként ebbõl a szempontból is volt tökéletes az Amnézia, mert az alap RTP-t elve úgy készítették, hogy minden passzoljon, és mivel még nem adtak ki makeres játékot MO-n, így mindenkinek új volt az RTP grafikája. Minden passzolt, így már csak a történettel kellett foglalkozzanak.
Ettõl függetlenül nagyon kevés ember helyezi egy játékban a történetet/hangulatot a grafika elé.
Egyébként mutatnál nekem magyar makeres játékot, ahol a grafika van elõtérben? Mert én még nem láttam igényes grafikájú magyar makeres játékot, najó egyet igen: RpgMorfi új játéka elég igényesnek tûnik.