DMG: nah itt egy kép
De elég gagyi, nem vagyok valami jó 2D-ben. De közben rájöttem hogy is akartam megfogalmazni az egészet, szal:
Ha látványos pályát akar csinálni az ember, akkor a pályát nem a a pályaszerkesztõvel készíti el, hanem valamelyik képszerkesztõben. Csak beállítja a gridet 16x16-ra. Majd szépen innen onnan chipsetekbõl összerakja a pályát, ami nincs és meg kell rajzolni, azt is itt rajzolja meg. Majd miután kész a pálya. Csinál az ember egy chipsetet, ami csak azokat a dolgokat tartalmazza, amik el tudják takarni a karaktert a pályán. A pályát, amit képként csináltak meg berakják panorámába. Majd azokat a dolgokat amik takarnak berakják a pályára a makerben, azokat a helyeket ahová meg nem léphet a karakter oda meg láthatatlan eventeket raknak a hõs szintjére. Remélem érhetõ, de lehet még így is szarul fogalmaztam meg