DMG
|
|
« Válasz #210 Dátum: 2009.06.09, 09:44:53 » |
|
Igen, annak a szélmalomnak nem ártana valami forma, meg az ajtó is lelóg róla, ha nem fér be a chipsetbe akkor használjatok képeket hozzá. Meg a lapátok kicsit rövidkék. Ez itt egy viszonylag egyszerû design beleférne a chipbe is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sunridermark
Fejlesztõ
Newbie
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
|
|
« Válasz #211 Dátum: 2009.06.10, 01:37:40 » |
|
Én úgy gondolom, hogy a lapátok mérete abszolút megfelelõ lesz, amint alacsonyítjuk a malom magasságát. Azok az apróbb hibák amiket említettél / említettetek bizonyára javítva lesznek, idõvel persze. Ez "mondhatni" az artwork elsõ rendes grafikai megvalósítása, aminek nagy része saját kézzel rajzolt. Minden egyes megye eltérõ chipset grafikákat fog tartalmazni. Ahogyan Pivi fogalmazott, ez sokkal parasztosabban néz ki az eddigiekhez képest, de végülis ennek a megyének ez volna a célja A térképtesztelés közben abszolút visszatükrözte egy mezõgazdasági falu hangulatát, a nem tisztázott hibák ellenére is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.10, 01:39:24 írta sunridermark »
|
Naplózva
|
|
|
|
Johnny(TM)
|
|
« Válasz #212 Dátum: 2009.06.10, 07:29:08 » |
|
Igen, annak a szélmalomnak nem ártana valami forma, meg az ajtó is lelóg róla, ha nem fér be a chipsetbe akkor használjatok képeket hozzá. Vagy ha rám hallgattok, az egyszerû chipset kiegészítõ módszert használjátok, és rászoktok a charsetekre picture-ök helyett. Nade a lapátoknak muszály picture-nek maradniuk, hiszen az forog. =) A sok picture egyébként is lassít.
|
|
|
Naplózva
|
"Too bad there is no cure for being an idiot"
|
|
|
DMG
|
|
« Válasz #213 Dátum: 2009.06.10, 17:49:14 » |
|
Vagy ha rám hallgattok, az egyszerû chipset kiegészítõ módszert használjátok, és rászoktok a charsetekre picture-ök helyett. Nade a lapátoknak muszály picture-nek maradniuk, hiszen az forog. =)
A sok picture egyébként is lassít.
Ne kezdjünk bele technikai vitába, nade azért tudnánk vitatkozni. Szóval ha statikus dolgokat akarnának képpel helyetesíteni, akkor azoketnem feltétlen kell egyenként belerakni, én elég sok képpel dolgoztam anó és nem tapasztaltam lassulást, okosan kell optimalizálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Johnny(TM)
|
|
« Válasz #214 Dátum: 2009.06.10, 21:32:58 » |
|
Ne kezdjünk bele technikai vitába, nade azért tudnánk vitatkozni. Szóval ha statikus dolgokat akarnának képpel helyetesíteni, akkor azoketnem feltétlen kell egyenként belerakni, én elég sok képpel dolgoztam anó és nem tapasztaltam lassulást, okosan kell optimalizálni.
Nem is akartam ezen vitázni. Picture hátránya, hogy csak a hõs feje felett lehet, és pixelpontosan ki kell mérni a helyét mielõtt a térképre rakod. Charsetnél még ezzel se kell bajlódni, gondolom ezért szeretik a németek a charset-es megoldást.
|
|
|
Naplózva
|
"Too bad there is no cure for being an idiot"
|
|
|
orange
|
|
« Válasz #215 Dátum: 2009.06.11, 01:03:58 » |
|
Németek úgy oldják meg a chipseten lévõ helyhiányt, hogy a pálya nagy részét egy képben összeollózzák (minden létezõ chipsetbõl) és az egészet panorámaként jelenítik meg. Csak azt rakják a chipsetbe, amikkel el kell takarni a karaktert. (persze így elõfordul, hogy elég nagy minõségromlás keletkezik a 256 szín miatt...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DMG
|
|
« Válasz #216 Dátum: 2009.06.11, 13:52:02 » |
|
(persze így elõfordul, hogy elég nagy minõségromlás keletkezik a 256 szín miatt...)
Nem igazán értem,h og yez hogy fordulhatna elõ, amikor alapból a chipset is csak 256 szín, max akkor elképzelhetõ, ha vlaki nem ért a kép konvertáláshoz. Johnny: Igaz kényelmetlenség, de lehet egyszerûsíteni a pozícionálást. Csak egy kis Tool-t kell hozzá "kreálni"
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.11, 13:53:56 írta DMG »
|
Naplózva
|
|
|
|
orange
|
|
« Válasz #217 Dátum: 2009.06.11, 16:26:28 » |
|
Nem igazán értem,h og yez hogy fordulhatna elõ, amikor alapból a chipset is csak 256 szín, max akkor elképzelhetõ, ha vlaki nem ért a kép konvertáláshoz.
Johnny: Igaz kényelmetlenség, de lehet egyszerûsíteni a pozícionálást. Csak egy kis Tool-t kell hozzá "kreálni"
Nem úgy értem. Szal fogsz egy képet teli rakod kb 30 különbözõ chipset darabkákkal. (te gondolom azt hitted 1 chipsetrõl beszéltem) Így a kép színének száma már nem 256 lesz, hanem akár 400-500 is. És mikor átkonvertálod elõfordulhat, hogy a minõség romlik, mert egy két szín helyett a konvertálás során olyan színárnyalatokat használ, amikkel már nem néz ki olyan jól a helyszín
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DMG
|
|
« Válasz #218 Dátum: 2009.06.11, 18:59:02 » |
|
Nem úgy értem. Szal fogsz egy képet teli rakod kb 30 különbözõ chipset darabkákkal. (te gondolom azt hitted 1 chipsetrõl beszéltem) Így a kép színének száma már nem 256 lesz, hanem akár 400-500 is. És mikor átkonvertálod elõfordulhat, hogy a minõség romlik, mert egy két szín helyett a konvertálás során olyan színárnyalatokat használ, amikkel már nem néz ki olyan jól a helyszín Nade ezt meg ki lehet küszöbölni úgy, hogy az azonos tartományba esõ cuccok mennek panoráma, a többi meg egy másik tartományba chipsetbe. Egyébként meg egy chipsetben a hely nem a sokszínûség miatt fogy el, hanem azért mert az adott chiphez illõ darabok túl sokrétûek, de még bele esnek a 256-ba, szóval ez a veszély ritkán áll fenn. EDIT: viszont érdekelne hgoy a németek ezt hogy csinálják? Már a kivitelezést, összerakják chipként, aztán kimentik képnek? Vagy van valami tool, amirõl nem tudok, VAGY esetleg elférne a maker társadalmban egy olyan program ami chipsetbõl (akár nagyobból is) képes dolgozni mint a maker map szerkesztõje, csak éppen képet ment a kész mûbõl? Bár magyatknál ezt a technikát még nem nagyon láttam, csak azoknál a munkáknál amik befagytak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.11, 19:01:42 írta DMG »
|
Naplózva
|
|
|
|
orange
|
|
« Válasz #219 Dátum: 2009.06.11, 19:31:06 » |
|
Nade ezt meg ki lehet küszöbölni úgy, hogy az azonos tartományba esõ cuccok mennek panoráma, a többi meg egy másik tartományba chipsetbe. Egyébként meg egy chipsetben a hely nem a sokszínûség miatt fogy el, hanem azért mert az adott chiphez illõ darabok túl sokrétûek, de még bele esnek a 256-ba, szóval ez a veszély ritkán áll fenn. EDIT: viszont érdekelne hgoy a németek ezt hogy csinálják? Már a kivitelezést, összerakják chipként, aztán kimentik képnek? Vagy van valami tool, amirõl nem tudok, VAGY esetleg elférne a maker társadalmban egy olyan program ami chipsetbõl (akár nagyobból is) képes dolgozni mint a maker map szerkesztõje, csak éppen képet ment a kész mûbõl? Bár magyatknál ezt a technikát még nem nagyon láttam, csak azoknál a munkáknál amik befagytak. Van egy progi makerhez ami képet csinál az egész pályából neked. De majd csinálok neked egy ilyen pályát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|