No, reagálok néhány dologra én is.
A zenei aláfestés és a házak stílusa miatt elsõre nekem az ugrott be, hogy micsoda Keresztapa feelingje van ennek a játéknak, ez tetszett.
Na, akkor sikerült megteremteni a zenével a tervezett hangulatot, ennek kifejezetten örülök.
Mondjuk azért nem lesz annyira drámai és durva a játék, mint a Keresztapa sorozat, de ehhez a magánnyomozós, kicsit noir-os hangulathoz hozzátartozik a jazz, így szeretnék minél több jazzes zenét felvonultatni. Persze más stílusú muzsikák is felcsendülnek majd, nem kell attól félni, hogy felborul a mérleg.
Az erdõ kicsit nagy, de legalább nem kacifántos, egészen egyszerû, de szép is nagyon.
Egyetértek, grat a térképszerkesztõknek!
Ha csak feleennyire lesz jó a teljes játék grafikája, hangulata, kidolgozottsága és ehhez hozzájárul majd a menürendszer, a történet, a többi térkép stb., már veri az Amnéziát(bár az rm2k-val készült), sõt a többi rm2k3-as játékot is. Szép munka!
Az Amnéziát biztos verni fogja (szégyen lenne, ha nem), én inkább azt remélem, hogy hasonló mérföldkõ születik majd az IV-vel, amikor elkészül, mint ami az Amnézia volt a maga idejében. Legalábbis nagyon ezen vagyunk.
Azonban 1-2 apróságot észrevettem játék közbe amik talán még jobbá tették volna az összképet:
Teljesen jogos a dolog, de próbáltuk tartani magunkat a határidõhöz.
Szívem szerint egy csomó minden pluszt ugyanúgy beleraktam volna még a játékba, mint amilyen anno a Karácsonyi Amnézia lett, de míg a KA-t kb. 2-3 hétig csináltam minden nap a szünidõben, addig ezt sokkal kevesebb szabadidõben csináltuk ketten Zolival úgy, hogy egymásnak adogattuk a projektet, és javítgattuk/bõvítettük, amikor volt néhány percünk rá. Ráadásul az utolsó pillanatban döntöttük el, hoyg "mi lenne, ha csinálnánk egy karácsonyi játékot?". És így lett belõle szilveszteri játék.
Lényeg a lényeg, a célját tökéletesen elérte, mert sokkal inkább térképbemutató a készülõ Idõviharból egy játszható köntösben, mint egy külön erre a célra készült minijátékgyûjtemény.
Aztán ha használunk egy tárgyat, az nem tûnik el az inventoryból.
Ez teljesen tudatos, és tényleg azért nem tûnik el, hogy más macskánál is megpróbálhassuk felhasználni a cuccokat.
Amúgy ha megfigyeled, akkor a piros õzfû eltûnik az inventory-ból, miután odaadjuk a csajnak...
A lépcsõknél is vártam, hogy lesz egy kis animáció, hogy átlósan felfelé sétál, ennek ellenére egyenesen fel tudtam menni
Megfejtés alatt áll a dolog, a teljes játékban biztosan lesz lépcsõscript.
Ahol asztalok voltak ott pedig fél testem kitakarták, amikor mögöttük elmentem.
Ez nekem is bántja a szemem, szerintem néhány pixellel csökkentjük majd az asztalok magasságát.
Ezek ellenére a zene jó volt,
Ennek örülök.
Összességében hajrá, várom a teljest.
Remélhetõleg majd lesz egy normális játékdemó is a teljes elõtt, de ez még a jövõ zenéje.