MoonDragon Entertainment Fóruma

MoonDragon Entertainment => Amnézia => A témát indította: Skalle - 2006.04.12, 19:51:27



Cím: Amnézia addiction
Írta: Skalle - 2006.04.12, 19:51:27
Noshát...
Azon gondolkodtam, hogy elkészítem ezt a topicot, mint egy motiváló forrást, meg ha persze Piviéknek nincs ellenére, az efféle ambíciók.
Magyarul: más nagyobb, klasszikus játékoknál szoktak olyat csinálni az egyes rajongók, hogy például remake, vagy egy másik játék, ami a "nagy klasszikus" világában, avagy környezetében jáccódik.
Tehát akár készíthetnénk olyan játékokat, amik az Amnéziában szereplő karakterek történetét mondanák el, például Alen előélete / utóélete, meg ilyenek...
De ebbe a topicba jöhet minden Amnéziával kapcsolatos munka; fan art, akár a Tiffany éneke, stb... :D

Csak azért az Amnézia 2-őn ne keezdjetek el munkálkodni :D


Cím: Amnézia addiction
Írta: Johnny(TM) - 2006.04.12, 20:40:06
Unterwegs in Düsterburg volt a játék, amelynek olyan világa volt, hogy a játékosok jól megismerhették, és csináltak hozzá különböző plusz játékokat, de persze nem az eredeti főhősökkel, hanem lehet más szereplőkkel esetleg más időben és teljesen új térképekkel. Namármost szerintem ez az Amnézia esetében elég nehéz lenne megoldani, mivel az egész világtérkép kész van hozzá, de ettől függetlenül akár hasonló világot is lehet csinálni. És megjegyzem, hogy készültek is hasonló világú Ronra hasonlító főhősű játékok, de azok nagyon gyengén szerepeltek. Meg sajnos nem tudunk elég sokat a játék világáról ahhoz, hogy hasonló játékot tudjunk csinálni. Remakelni persze lehet, de ki akarja egyáltalán remakelni?


Cím: Amnézia addiction
Írta: Skalle - 2006.04.12, 20:47:22
mondjuk igazad van, de remélem azér egyszer ki lesz bővítve az Amnézia világa...


Cím: Amnézia addiction
Írta: orange - 2007.03.21, 09:02:35
Nah egy kis necropost, mert most nagyon retro hangulatban vagyok:

Szerintem megoldható lenne, pl FF-nél is majdnem ugyan úgy néznek ki a térképek, csak mások a városok, szal az Amnézia térképén csak a fontos helyszinek voltak megjelenítve, lehet hogy attól még vannak más városok is.

El tudnék képzelni olyan történeteket is, amik még a tribalok korában játszódna...


Cím: Amnézia addiction
Írta: Skalle - 2007.03.21, 18:22:32
akár, de Idővihar után úgyis jön az Amnézia 2! :D
(hehe :P )


Cím: Amnézia addiction
Írta: orange - 2007.03.21, 18:32:06
Ha rajtad múlik ;)


Cím: Amnézia addiction
Írta: vsoma - 2007.03.21, 18:55:23
A kiegészült csapattal már esély is van rá ;)


Cím: Amnézia addiction
Írta: orange - 2007.03.21, 18:56:05
Mondjuk az én pályamunkám is ilyen addiction féleség  :rolleyes:  


Cím: Amnézia addiction
Írta: Skalle - 2007.03.21, 19:14:29
Idézet
Ha rajtad múlik ;)
most mivan? Nem mintha te ajánlottál volna Pivinek elsősorban, de mindegy...  ;)

egyébként így belegondolva az Amnézia tényleg eléggé lineáris, mondjuk egy-két mellékküldetéssel lehetett volna még bővíteni a világot, de sztem akkor pont elég volt az ami az Amnéziában volt...


Cím: Amnézia addiction
Írta: Karki - 2007.03.22, 22:02:19
Idézet
egyébként így belegondolva az Amnézia tényleg eléggé lineáris, mondjuk egy-két mellékküldetéssel lehetett volna még bővíteni a világot, de sztem akkor pont elég volt az ami az Amnéziában volt...
Egyetértek, akkor elég más volt a szint 2k terén, az egyetlen bugtalanul elkészített játék volt, ami nagy szó volt akkor. Azonban a fícsörök kimaradtak belőle, akkor még maga a 2k is újnak számított gondolom.
A lineáris történetvezetés (ahogy te mondod) meg szintén azt jelzik, hogy az emberek - és sajnos ez még most is így van - egy normálisan elkészített játékot igényeltek, nem pedig extrát.
de </off>
Amnéziában lenne remékelhető rész, például a chipseteket kicserélni és a mapokat felújítani, show message felújítás, menürendszer, történeten is lehetne egy iciripicit alakítani, hogy ne legyen olyan "lineáris" meg talán harcrendszer is még beleférne. Kicsit részletezni a világot, új world map, stb.
 


Cím: Amnézia addiction
Írta: vsoma - 2007.03.22, 22:12:51
Idézet
Amnéziában lenne remékelhető rész, például a chipseteket kicserélni és a mapokat felújítani, show message felújítás, menürendszer, történeten is lehetne egy iciripicit alakítani, hogy ne legyen olyan "lineáris" meg talán harcrendszer is még beleférne. Kicsit részletezni a világot, új world map, stb.
A te szabadidődbe biztos beleférne...
Idézet
A lineáris történetvezetés (ahogy te mondod) meg szintén azt jelzik, hogy az emberek - és sajnos ez még most is így van - egy normálisan elkészített játékot igényeltek, nem pedig extrát.
Na ez viszont fasság. Még jóhogy egy normálisan elkészített játékot igényelek, az extrák csak azután jöhetnek. És mi az, hogy a lineáris történetvezetés ezt jelzi?


Cím: Amnézia addiction
Írta: DMG - 2007.03.22, 22:19:21
Idézet
Egyetértek, akkor elég más volt a szint 2k terén, az egyetlen bugtalanul elkészített játék volt, ami nagy szó volt akkor. Azonban a fícsörök kimaradtak belőle, akkor még maga a 2k is újnak számított gondolom.
A lineáris történetvezetés (ahogy te mondod) meg szintén azt jelzik, hogy az emberek - és sajnos ez még most is így van - egy normálisan elkészített játékot igényeltek, nem pedig extrát.
de </off>
Amnéziában lenne remékelhető rész, például a chipseteket kicserélni és a mapokat felújítani, show message felújítás, menürendszer, történeten is lehetne egy iciripicit alakítani, hogy ne legyen olyan "lineáris" meg talán harcrendszer is még beleférne. Kicsit részletezni a világot, új world map, stb.
Ezt inkább ne eröltesd, mert a mondókádból is látszik, hogy fogalmad sincs az előzményekről, így próbálsz kreálni magadnak egyet, az Amnéziát senki sem azért várta, mert sok volt az igénytelen játék, az igénytelen játék áradat az Amnézia után kezdett terjedni.


Cím: Amnézia addiction
Írta: Karki - 2007.03.22, 22:25:31
Idézet
A te szabadidődbe biztos beleférne...

Na ez viszont fasság. Még jóhogy egy normálisan elkészített játékot igényelek, az extrák csak azután jöhetnek. És mi az, hogy a lineáris történetvezetés ezt jelzi?
A lineáris történetvezetés - mint mondtam - azt jelzi, hogy az emberek egy jó történetre vágynak, jó karakterekkel, nem pedig extravagáns dolgokra.
Én például örülnék, ha bárki csinálni itt RPG Makerrel egy olyan játékot, amivel tudok pár óráig szórakozni.
Ugyanis az RPG Makeres játékok, nem felvágások egymás között és nem egymás között kel megosztani a játékokat (úgyértem a profik egymás között), hanem a játékosnak kell készíteni. Az rendben, hogy ti felvágtok játékokkal, de valami ebből a nagy versengésből a játékosok oldalára is kisülhetne.
Dicsérem ezért Piviéket, Siriust és Zrokkyt. Ők hárman voltak csak képesek erre Magyarországon. A többi játéknál, amit a profik kiadtak néha éreztem azt, hogy ez a játék nem engem akar szórakoztatni.
A játék a szórakoztatás legfőbb eleme. Nem pedig a felvágásé.
DMG:
Hmm... Rubinkristály? Eléggé igénytelen volt szvsz és az Amnézia elött volt, ha minden igaz.
Egyébként ebből, a semmit sem tudok az előzményekből igazad van, de azért egyes részeit vissza lehet következtetni, hogy makerrel akkor még nem mindenre volt képes mindenki.


Cím: Amnézia addiction
Írta: vsoma - 2007.03.22, 22:40:18
Idézet
A lineáris történetvezetés - mint mondtam - azt jelzi, hogy az emberek egy jó történetre vágynak, jó karakterekkel, nem pedig extravagáns dolgokra.
A lineáris történetvezetés az azt jelenti kérem alássan, hogy nincsenek a történetben elágazások, hanem sorba következnek az események, és nem tudjuk megváltoztatni.
Felvágás alatt mit értesz? Túltengő extrákat? Dehát szerinted ennek így kell lennie, hiszen sajnos a mai játékosok a történetért vannak oda és nem az extrákért.
Idézet
Dicsérem ezért Piviéket, Siriust és Zrokkyt. Ők hárman voltak
No ez már igazán szőrszálhasogatás, dehát a Piviék az több személy, szóval nem hárman voltak. Muhaha


Cím: Amnézia addiction
Írta: Karki - 2007.03.22, 23:31:55
Idézet
A lineáris történetvezetés az azt jelenti kérem alássan, hogy nincsenek a történetben elágazások, hanem sorba következnek az események, és nem tudjuk megváltoztatni.
Felvágás alatt mit értesz? Túltengő extrákat? Dehát szerinted ennek így kell lennie, hiszen sajnos a mai játékosok a történetért vannak oda és nem az extrákért.

No ez már igazán szőrszálhasogatás, dehát a Piviék az több személy, szóval nem hárman voltak. Muhaha
Nem, rosszul értelmezted. Nem azt írtam le, hogy mit jelent az, hogy lineáris történetvezetés, hanem hogy mit fémjelez.
Akkor a kérés:
Mutassatok már nekem, egy jó makeres játékot, ami nem egy felvágás és nOObcsoda!
Sőt inkább leírom egyes játékokkal mi volt a bajom:
1. Dragon Blade - Túlzott tápolás, amit azért teszünk, hogy kapjunuk egy 1 perces átvezető pihenést... Ezt nevezzük "valamit majdnem semmiért" szindrómának. Vagy lehet nevezni "start battle x 1 millió" szindrómának is. Tegye fel a kezet, aki szórakozott rajta, jól érezte magát, játékélménye volt? Nem tettem fel.
2. Megbízó - "Johnny Minigamma Gyűjteménye" köretként történet is hozzá, de az is csak rendben van.
3. Suxx játékok - Nem fejtem ki.
4. Emlékcsavar - Első harcnál meghalsz. Szintén "valamit majdnem semmiért" szindróma, legalábbis az elején, XP-n laggol.
Ezek a magyar játékarzenálnak azon játékai, amin cseppet sem szórakoztam.
Szórakoztam viszont:
1. Amnézia - Könnyed harcok, jó történet, örömmel játsza ki többször is az ember
2. Syborg Pacman Karácsonyi cucc - Ezt kiemelném, mivel kiemelkedően szórakoztató legalábbis a fajtajában szvsz ő az etalon. Kijátszottam, csalás nélkül, nem volt nehéz, nincs semmire szükség csak az ember reflexeire és agyára, de az előbbire kevésbé.

Akkor milyen legyen egy játék?
Legyen könnyű és nagyon kevés játékbeli továbbjutást megnehezítő minigame. És ami a legfontosabb: Ne az elején küzdjük meg az Ultimative Bossal, mert nagyon izgalmas ezer miss sebzést leadni. De tényleg!
Megelőznék egy kérdést:
Igen, a játékokba kellenek a kihívások. De nem falat kell építeni és egy cseppnyi lehetőséget sem adni a játékosnkak a továbbjutáshoz. Legalább az elején ne!


Cím: Amnézia addiction
Írta: DMG - 2007.03.23, 08:58:30
Bazz Karki, te úgy beszélsz az amnéziáról mintha megrendelésre készült volna mert már megint ostoba vagy. A Maker meg akkor is arra volt képes mint amire most, szóval ez a ú réges régen még nem tartott itt a világ dologról álljál le, mert 13 évesen ez nevetséges, másrészt meg a makerrel most sem lehet megváltani a világot szóval ne is próbáld meg.


Cím: Amnézia addiction
Írta: vsoma - 2007.03.23, 13:30:46
Amúgy most utálod a Dragon Blade-t vagy szereted? Csak mert állandóan véded Zrokkyt hogy "Ő LEGALÁBB MEGDOLGOZOTT VELE ÉS FELMUTATOTT VALAMIT".
A lag (egy g) meg offline játékokra is van? Mindenhonnan ezt hallom és idegesítő...


Cím: Amnézia addiction
Írta: DMG - 2007.03.23, 13:48:32
Idézet
Amúgy most utálod a Dragon Blade-t vagy szereted? Csak mert állandóan véded Zrokkyt hogy "Ő LEGALÁBB MEGDOLGOZOTT VELE ÉS FELMUTATOTT VALAMIT".
A lag (egy g) meg offline játékokra is van? Mindenhonnan ezt hallom és idegesítő...
Buta vagy, hát azért szidta régen Zrokky-t hogy nálunk bevágódjon, de már nagyon nagyon megbánta mert LOVE.

Lagolás meg online játékoknál van, csak megint az a helyzet, hogy hatalmas szókincsát szeretné kombinálni, csak az a baj, hogy fogalma sincs, hogy milyen szavakkal dobálózik.


Cím: Amnézia addiction
Írta: Bálibee - 2007.03.23, 13:50:51
Karki te megin hülye vagy :( Jah lag meg online van.

edit: amire te gondolsz az szép magyarsággal az A-K-A-D-Á-S


Cím: Amnézia addiction
Írta: DMG - 2007.03.23, 13:51:49
Én már ott tartok, hogy a tartalmilag nagyob kiterjedésüű posztjait el sem olvasom, de msot hogy így Vsoma rákérdezett beleolvastam, hogy hol dobálózik a lag kifejezéssel.

Szóval igen.


Cím: Amnézia addiction
Írta: David-kyo - 2007.03.23, 13:53:57
Karki-bashing time!!! :lol: Beszállok!

Mikor szégyelled már el magad és húzol el innen?


Cím: Amnézia addiction
Írta: DMG - 2007.03.23, 14:02:50
Elkéstél. :D Meg egyébként is.


Cím: Amnézia addiction
Írta: vsoma - 2007.03.23, 14:30:33
Idézet
Buta vagy, hát azért szidta régen Zrokky-t hogy nálunk bevágódjon, de már nagyon nagyon megbánta mert LOVE.
Ahá, így már világos.
Idézet
Jah lag meg online van.
Yea akkor olthatom az osztálytársaimat :)  


Cím: Amnézia addiction
Írta: DMG - 2007.03.23, 14:47:34
Idézet
Ahá, így már világos.

Yea akkor olthatom az osztálytársaimat :)
Inkább tüzet oltsál, azért még kitüntetést is kaphatsz.


Cím: Amnézia addiction
Írta: Skalle - 2007.03.23, 15:12:29
légyszives hagyjátok abba az offolást, mert kurvára zavaró...
(meg azért is mer ez az én topicom :P )


Cím: Amnézia addiction
Írta: Poti - 2007.03.23, 15:33:54
Akkor megkell kérni Karkit, hogy a hülye okoskodó balfaszságait tartsa meg magának.


Cím: Amnézia addiction
Írta: DMG - 2007.03.23, 16:23:01
Idézet
Akkor megkell kérni Karkit, hogy a hülye okoskodó balfaszságait tartsa meg magának.
Látod nem tudja, már javasopltam, hogy írjon blogot.


Cím: Amnézia addiction
Írta: Skalle - 2007.03.23, 16:37:43
Komolyan mondom; hagyjátok abba vagy szólók a modnak!

(nem, nem érdekel, hogy a mod is itt offol, max. moderálja sajátmagát :P )

de mostantól tényleg kuss, csináljatok egy Karkifikázós topicot, abban lehet osztani
az meg egy máésik dolog, hogy ide marhaságot írt, de az még legalább a témához kötődött...


Cím: Re: Amnézia addiction
Írta: Sekiei - 2010.01.11, 21:59:50
...Öööm, azthiszem ezt írhatom ide^^...

Egy pár éve olvastam valahol, de lehet hogy a régi honlapon, már nem emékszem jól:D, hogy terveztek-tetek
egy AMNÉZIA FILM-es megvalósítást. Ez igaz?  ::) 
Arra emlékszem, hogy valaki írta, hogy: már megvan pár kellék( asszem ruházat).
Na azt azért megnéztem volna mi sült ki belõle ;D

Mindenesetre érdekes...
Azért arra kiváncsi vagyok, hol lettek volna a helyszínek, mondjuk Liaanes, vagy a lebegõ kastély...


Cím: Re: Amnézia addiction
Írta: Sirius - 2010.01.11, 23:36:07
Errõl nincs információm, viszont érdekes téma, nem is tudtam a létezésérõl, a Karki-féle kommentek irányomban viccesek, de nem is ezért írok.

Sokkal inkább, mert még 1-2 éve volt egy ilyen tervem, hogy remakelni kéne az Amnéziát, semmi extra, csak a chipeket meg charokat, faceseteket megdizájnolni. Az alap koncepció az volt, hogy a charseteknél a mozgásfázisokat simán rajzprogramban kicserélem, így nem lesz az, hogy valahol elfelejtettem átcserélni makerben, mivel ugyan abból a charaset fájlból olvasta volna be, mint amúgy. Facesetnél ugyan ez. A chipseteknél pedig az alap város elrendezés alapján pár dizájnosabb, változatosabb házzal, utcákkal feldobni, de több ember, több fölösleges event nem nagyon került volna bele, tényleg csak grafikai újítás lett volna. Ez annyi plusz munkát vonzott volna magával, hogy a kicsit megnõtt térképeknél a teleportokat át kellett volna rakni, hogy stimmeljen. Torant emlékszem még megcsináltam, és Ron is új külsõt kapott, de aztán sok teendõm akadt, és abbamaradt.

(Sok volt a  "volna" szó ebben a szösszenetben)

U.I.: Plusz azért írtam még, hogy ne 6666 post legyen ebben a fórumrészben


Cím: Re: Amnézia addiction
Írta: Sekiei - 2010.01.13, 17:22:45
Az jó ötlet, bár télleg sok munka van vele. Az Amnéziában úgyis szinte minden grafika az alap chip, charset. Kiváncsi lettem volna rá hogy nézhetett ki^^.

Amnézia DX lehetett volna a neve ;D. Vagy pl. az is jól nézne ki, ha kapnának a map-ok árnyékolást, pl a házaknak, vagy a
fogadóba mondjuk, a megvilágítás. Ilyesmi megoldások vannak az unterwegs in düsterburgba. Ami egyébbként egy külön kép,
ami félig transzparens, és arra rajzolja rá az árnyékot. :)