MoonDragon Entertainment Fóruma

MoonDragon Entertainment => Emlékcsavar => A témát indította: farkasurdung - 2018 január 07, 09:32:58 am



Cím: Emlékcsavar Remake
Írta: farkasurdung - 2018 január 07, 09:32:58 am
A nemrégiben kikerült remake kapcsán készítettem pár felvételt összehasonlításképp.

4 árny boss fight eredeti (a kék keret az ablakos mód miatt van ott):
https://www.youtube.com/watch?v=hchtX-MAfkg

4 árny boss fight remake:
https://www.youtube.com/watch?v=BV6vjTxCMK4

A remake egy kicsivel könnyebb, mert Drake pontosabb és a varázslatok az intelligenciával arányosan többet sebeznek.


Cím: Re:Emlékcsavar Remake
Írta: zola2000 - 2018 április 02, 16:34:37 pm
Köszi, jó lett.

Miért nem rpg maker MVben, és akkor mehetett volna google playre, szerintem lenne sikere.



Cím: Re:Emlékcsavar Remake
Írta: Colombo Scarpitti - 2018 április 05, 13:18:16 pm
Azért ne legyünk telhetetlenek, a vx is elég jó átirat. :)
( Ráadásul az mv picit combosabb árban is... )

Oké, hogy csak remake, de ez is rengeteg időt és energiát emészt fel, amiért jár a köszönet!
( Az egyik kedvenc játékom volt kölyökként ;D )



Cím: Re:Emlékcsavar Remake
Írta: farkasurdung - 2018 május 01, 18:50:33 pm
Miért nem rpg maker MVben
Az MV akkor még nem volt mikor hozzákezdtem és a VX Ace stílusa hasonlított a legjobban a 95-éhez  (mindkettőben alapból 1 mező magasak a karakterek).

( Ráadásul az mv picit combosabb árban is... )
Szerintem egyáltalán nem éri meg az árát. Főleg azért is, mert tele volt hibákkal mikor kiadták és még az adatbázist sem töltötték fel hősökkel, tárgyakkal, képességekkel, mint a többi maker-nél szokás volt. Mindent utólag adtak hozzá. A dolgok egy részét meg elvárták, hogy a felhasználók írják meg helyettük script-ek formájában.

A VX Ace is helyenként felidegelt a hiányosságaival. Például nem tudtam a világtérképen beállítani, hogy a különböző helyeken (tisztás, erdő) más legyen a csataháttér. Külön vacakolni kellett vele. A léghajó landolási lehetőségeihez egy script-et kellett leszednem, hogy ne lehessen már az erdőben is földet érni. RM95-ben és 2000/3-ben ezeket simán be lehet állítani.

Ezekkel ellenben viszont segített, hogy a sima támadás képletét is át engedte írni.

Edit: Mégegy dolog: Az MV nem támogat midit sem, szóval minden zenét át kellett volna konvertálni, ha azzal csinálom, és akkor nem úsztuk volna meg tizenvalahány megabájttal a játék méretét.


Cím: Re:Emlékcsavar Remake
Írta: Colombo Scarpitti - 2018 május 05, 07:55:58 am
Szerencsére folyamatosan jönnek a javítások az mv megjelenése óta, szóval én a hang késéses bugon kívül mással nem nagyon találkoztam.

Az audio formátumokról szólva igazad van, így sajnos eléggé megugrik a játék mérete. Viszont számomra a plugin managment sokkal jobb, mint a vx-ben volt.

Linkelek is egy videót, ami részletesen bemutatja a változásokat:

https://www.youtube.com/watch?v=10Olo1nlQBQ (https://www.youtube.com/watch?v=10Olo1nlQBQ)

Érdemes végignézni.